that´s just a thought

Tjaaallu :D

gud, nu var det ett tag sen jag skrev sist..hehe men jag har faktiskt haft full upp! tro det eller ej ;) direkt efter förra inlägget så åkte jag och mammsen till grillen och åt hamburgare :D sen ringde några som ville komma och kolla på våran båt (yes, tro det eller ej men den ska säljas=/) sen efter att dom hade varit så åkte vi vidare ut till hundpensionatet där jag ska jobba imorgon för att få veta lite vad som gällde för imorgon, vilka hundar som skulle vara där osv. sen blev det till att åka hem igen, lämna valpen (han följde med ut) och in i bilden igen för att åka till affären och handla, efter det skjutsade mamma hem mig hem till pappa där jag inte mer än kom in i dörren sen var jag på väg ut igen...denna gång ner till mormor och morfar för att fika med syster och A...sen blev det hem, byta om och varva ner någorlunda och nu sitter jag äntligen här...haha, yes det var min dag det ;)



just nu sitter jag här och försöker komma fram till ett relativt förnuftigt svart på frågorna som ständigt virrar omkring uppe i huvudet på mig..vad vill han? vad vill du? vad gör du med henne? och vad händer mellan oss? även om vi nu inte kan bli ett par så kan vi väl vara vänner? känns som om att du dras i från mig, mer åt hennes håll och till hennes vän -fittan som en gång också var min vän.. (ursäkta språket, men det är sant, ni skulle bara se henne..ni skulle tycka precis samma sak som jag, idiot!) vill så gärna att vi ska komma varandra närmare..fast ändå inte för jag vet inte hur jag skulle reagera? eftersom jag känner som jag gör nu...skulle det bara bli ännu värre? skulle jag också ändra dina känslor? just nu vill jag bara sudda ut henne ur bilden och ha dig för mig själv, man kan ju alltid drömma..eller hur!?



Kommentarer
carro säger:

Tack! Om jag ska bort, när menar du?

Datum: 2008-05-16 Tid: 18:35:20
Blogg/URL: http://carroat.blogg.se/
carro säger:

hehe okej... nee blir nog bara en lung hemmakväll.. har vart på ica nyss o handlat lite gott..

Sj då?

Datum: 2008-05-16 Tid: 18:36:55
Blogg/URL: http://carroat.blogg.se/
Sweet 16´s blogg säger:

härligt :D

Datum: 2008-05-16 Tid: 19:31:56
Blogg/URL: http://performance.blogg.se/
Lenita säger:

hoppas du har en bra kväll!

Datum: 2008-05-16 Tid: 19:37:08
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se/
Melina säger:

fin bild

Datum: 2008-05-16 Tid: 19:47:11
Blogg/URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0