Vill ni ha den nya adressen? =)

Hej på er käraste ni :)
jag kan se att det är fortfarande är några som klickar sig in på den här bloggen kanske ihopp om att jag publicerat ett nytt inlägg? eller vad vet jag? :P För er som faktiskt vill fortsätta läsa det jag har att skriva, vad som händer i mitt liv osv. släng i väg en kommentar vet jag så säger jag vart du kan hitta mig! alltid lika kul när det faktiskt finns dom som VILL läsa det jag har att skriva... <3

men ni ska veta en sak, ibland så saknar jag faktiskt denna blogg..alla er gamla läsare osv. funderar/funderat ett tag på att komma tillbaka till denna blogg igen..men det skulle kännas så fel, var så länge sen jag skrev här nu och jag har ju börjat om på nytt..inte säkert ni läsare kommer tillbaka heller..

men i alla fall, det är sånt som märks! just nu finns jag på en ny sida, fråga om ni vill ha den nya adressen.
sköt om er, puss&kram SOFIE ♥

Kommentarer
Carolina säger:

Haha, jag klickade mig precis in här för jag brukade skriva till dig innan, men så har jag med bytt blogg och glömt bort alla gamla adresser. Vilken är din nya?

Datum: 2008-10-21 Tid: 20:00:27
Blogg/URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0