1 DECEMBER

"Din önskan är min lag"

Godmorgon :)

lite chokerande att jag sitter uppe nu va? ;) haha, jag är lika chokad här...
men vad gör man inte för att se julkalendern? haha, jag är ju för rolig!
kalendern var ju sisodär, svårt att säga nu när bara första avsnittet har visats..tur att den är varje dag så man inte behöver vänta så länge^^ haha, ja jag är töntigare än töntigast som tittar på julkalendern!

Julkalendern är julig, man får en annan "julkänsla" dvs. man måste se den! =D




Idag
är det i alla fall första December (som alla redan vet hoppas jag)
mormor frågade igår om jag hade lust att följa med på nån julmarknad men jag vet inte om jag känner för det?
är hundvakt här hemma lite idag också, så jag måste gå vovven..
men vi får se, vi skulle höra av oss nu vid 10-11 =)

Vad ska ni hitta på denna December dag? :D<3

image170

btw. öppnade första luckan i chokladkalendern (chokladkalendern är ett måste även fast man inte tittar på julkalendern på tv:n hallå!!) och det var godis smartis i chokladen=) jätte god men ack så tunn...

(24 dagar kvar till jul)

Kommentarer
Matilda säger:

Är det december så är det, det är inget fel i att titta på julkalendern. Jag missade den men ska nog se repsisen ikväll. De har inte varit så bra på sistone menmen jag ser ändå.
Ha en bra dag.

Datum: 2007-12-01 Tid: 10:33:37
Blogg/URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0