Jönssonligan och lussebullar(katter) :D

hejhej =)

sitter hemma hos mamma nu, kom nyss hit..vi fick sluta lite tidigare idag :D vilket inte gjorde mig något^^
skolkatalogen fick vi inte tyvärr..där emot så fick vi en lapp som föräldrarna måste skriva under och sen kan vi få katalogen...töntigt jag vet! skolans alla regler ni vet...=/

men mamma har nu i alla fall fyllt i lappen så imorgon får jag den :D
KUL JUL!

men i alla fall, kom precis hem hit till mamma, gick från skolan..riktigt kallt fast ändå skönt..känner att jag behöver röra lite på mig nu efter att ha legat hemma en hel vecka förkyld...=/

nej,
nu ska jag gå och vara lite social mot mammsen:)
hon sitter här och berättar allt kul som hände på julfesten igår, och jag sitter "mm, jaha? jasså? neee" osv. jag lyssnar inte så mycket...vilket hon kommer att förstå snart om jag inte går i från dator...haha(a)

aja, hon hade i alla fall installerat data spelet Jönssonligan -jakten på mjölner :D
jag är jätte glad! haha, ska spela det nu tänkte vi..mamma hade problem med en sak som jag säkert kan lösa^^

haha,
mamma och jag spelade jämt jönssonligan förr, när jag var liten ;)
vi satt varje kväll tills vi klarade det! haha, och nu tänkte vi köra igen...gud så jag har saknat det!

haha, nej nu ska jag spela och äta lussebullar =)
eller heter det kanske lussekatter? nee, vad säger ni? ;)

Hoppas allt är bra med er? :D
kraaam

Kommentarer
theonlymee säger:

lussbullar säger jag. :D

Datum: 2007-12-11 Tid: 14:18:11
Blogg/URL: http://www.theonlymee.blogg.se
Therese säger:

åh, vad mysigt! ;D spela jönssonligan med mammsen :D
Ha en fin kväll!

Datum: 2007-12-11 Tid: 16:51:42
Blogg/URL: http://tb9.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0