Love actually

Lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove

yes,
ligger och tittar på filmen love actually :)
en riktigt söt film..hehe

har sett den en gång innan, när jag gick i typ 6 an eller nått, och då tyckte jag inte den var bra alls...men alla filmer man ser i skolan är tråkiga..hah i den åldern tänkte man på allt annat förutom filmen...^^

så ikväll tänkte jag ge filmen en andra chans (alla förtjänar en andra chans)
och den har faktsiskt lyckats..tycker den verkar helt okej =)

om man bara hade någon att titta på den med tillsamman...
det är ju trotts allt en kärleksfilm, inte lika roligt att titta på den ensam...men det får väl gå, finns inte så mycket att göra åt saken just nu ;P

nej, nu börjar den här snart..måste borsta tändena och läsa lite mer idrottsprov ;)
för efter filmen orkar jag inte..den slutar inte förns 22.40 =/

image241


Kommentarer
S.A.N.D.R.A <3 säger:

har aldrig sett :S

Datum: 2007-12-09 Tid: 21:58:24
Blogg/URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0