10 December /prooov...

Hejhej :)

kom precis hem från skolan..en seg och väldigt jobbig dag om jag får säga!
trodde att förkylningen hade blivit bättre, men icke sa nicke...min näsa är alldeles bombad!

hade idrottsprov idag, gick väl sidodär =/
jag vet att jag kunnde allt, men jag satt och fick hjärnsläpp! verkligen, hjärnsläpp..skit jobbigt!
tänkte på allt jag inte skulle tänka på...bland annat på hur fort alla andra runt mig skrev..hur deras pennor bara skrev så det glödde..folk som blev färdiga och drog ut stolen...på min rinnande näsa...och så tittade jag ner i pappret och ser att ingenting står där?

aja, det går som det går...

juste, nu när jag kom hem såg jag att jag har vunnit i en tävling :D
jag som aldrig vinner..men nu vann jag :D haha, *superglad*

skriver mer om det alldeles strax..måste bara fixa en sak en snabbis...;P

Kommentarer
theonlymee säger:

usch, jobbigt med hjärnsläpp. hoppas resultatet av provet blir bra ändå. :)

Datum: 2007-12-10 Tid: 15:27:32
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0