18 december...snart jul :D

tjoho!

hann inte att blogga imorse, eftersom jag försov mig lite och höll på att missa bussen =/
men jag hann som tur var, fick små springa den sista biten ;) hha

idag har det varit en kort dag =)
först matte prov -som gick ganska så bra tror jag, sen hade vi engelska -talkshow..inte så värst roligt, men det gick bra, jag sa typ inget(A) heh
sen på F&S skulle vi egentligen ha fikat men tror ni vi fick någon fika? nej, för bagarna hade glömt att baka...typiskt!

menmen, fick sluta desto tidigare^^
gick hem med S =)

haha juste ja! förr så åt jag alltid flingor (special K) och russin + mjölk till frukost, men sen så slutade jag med det bara så där (?) vet inte varför, men idag ialla fall så åt jag det igen och när vi kom till skolan under matte provet -så klart! när alla sitter tysta så börjar min mage att LÅTA !! hah, lät som om att den kurrade, värsta mycket också, haha skit pinsamt! till och med S som satt en bit ifrån hörde..jag ville bara gå ut där i från och göra provet någon annan dag..hah

hemskt!
men aja, nu ska jag fixa lite här...
bloggar sen igen :)<3

image289

ÄR det någon mer än jag som blir RÄDD för den här tomten?
jag gillar den inte....usch

Kommentarer
Camilla säger:

haha, hemskt när magen börjar protestera sådär :P

Datum: 2007-12-18 Tid: 15:27:41
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0