åh så var julen över..

men det känns faktiskt helt okej, om jag får säga så..?
nu har jag haft julafton ända sen i lördags och min mage är den största om jag säger så^^
jag ska inte äta på flera dagar nu känner jag, men imorgon när jag vaknar kommer jag vara precis lika hungrig som varje morgon..tyvärr!

dock så börjar mitt nya liv imorgon, hejdå julbord (och all dess frestelser) HEJ sallad och vatten (okej, ta det inte på allt för stort allvar nu..ni känner väl mig? ;P) MEN jag ska iallafall försöka hålla igen lite på sötsakerna och tänka mig för vad jag stoppar i mig..

nyttig hälsokost varvat med promenad/jogg
kan det bli mycket bättre?
bara jag lyckas att hålla det dvs...

nu ska jag dricka en massa vatten och sen krypa ner i en varm och gosig filt framför tv/film =)
ha det bäst <33

Kommentarer
Camilla säger:

jag behöver äta mer istället för att träna så mycket som jag gör. mamma tycker jag är spinkig. :S

Datum: 2007-12-24 Tid: 22:15:30
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
Sofie säger:

god jul på dig :D

Datum: 2007-12-25 Tid: 13:04:40
Blogg/URL: http://hotstuffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0