Do you whant to try ?

tjennna..!

kom nyss hem från skolan, slutade klockan halv 12 idag (fick sluta lite tidigare) men jag och S satt kvar i skolan till halv ett -ett och väntade på bussen med L, så hon slapp sitta ensamen -vi är ju för gulliga ;P
sen har vi promenerat hem..i det kalla vädret!

har hunnit slänga i mig älskade nudlar också..var gröt i skolan idag,  vad är det för lunch? så¨när jag kom hem var jag riktigt hungrig, tur att nudlar fanns:D

ikväll tror jag inte det blir någon stan "se idolerna"..=/
för S är så himmla tråkig och slö att hon inte orkar gå ner...jätte kul!
jag som skulle ha viljat sett amanda och alla andra irl...men aja, hon kanske ångrar sig? vi får hoppas på det;)

nu ska jag ´springa på toa innan jag kissar på mig..
ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0