dramadramadrama...

just, imorse när vi kom till skolan och hängt av oss jackan och allt och gick i korridoren bort till bilden så möte jag HAN :D hehe tror vi fick ögonkontakt och så små log båda två lite gran och sen tittade båda bort, men jag tittade upp igen lite senare och då små log han fortfarande fast han tittade min inte i ögonen, utan lite snett ner framåt;P haha, ååå, jag tror fasen jag är kär<3

fast jag kan ändå inte vara kär, för jag känner ju inte ens killen?
det måste i alla fall vara början till det...för så fort jag ser honom så blir jag alldeles varm och pirrpirr i magen, och det ända jag tänker på nu för tiden är han...jag blir galen, för jag vet ju inte alls vad han tycker om mig?
han kanske inte alls känner det samma? för om han skulle det så skulle väl kan åtminstonde göra nått?

jag menar, jag tog ju kontakt men honom på bilddagboken, jag la till honom som vän, sen började jag att skriva till honom, han svarade och så skrev vi lite^^ men sen har ingenting hänt?
han skriver aldrig..vilket gör att inte jag heller vill skriva eftersom jag inte vill verka tjatig, för han kanske inte är de minsta intresserad?
gaahie, jag blir tokig! hoppashoppashoppas vi träffas på nyårsafton, båda lite små dragna (om jag nu ska dricka? jag vet inte..) man vet aldrig vad jag kan få för mig att göra...haha<3längtar!

Kommentarer
maharadija ! säger:

haha va sött ;)

Datum: 2007-12-14 Tid: 17:39:48
Blogg/URL: http://mariasamuelsson.blogg.se
Matilda säger:

Det där låter väldigt mycket som min situation också. Man kan inte riktigt veta men man vill veta, jag har tänkt så mycket, det går att överanalysera varenda litet steg personen tar..Hoppas det händer ngt. Lycka till.

Datum: 2007-12-14 Tid: 22:41:35
Blogg/URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0