Dubbelavsnitt av UB och Amy Lee

TJO ! ^^

hur är det med er egentligen?
men mig är det bara bra, har jätte ont i ryggen efter att ha suttit här i flera timmar och tittat på en massa evanescence intervjuer på youtube ;) haha, jag är fast vid Amy Lee, hon är för jäklans skön! :D
plus att deras låtar är unbelivable -i love them! (har gjort det länge..)

men nu börjar snart Ugly Betty -som ni inte har glömt bort? hoppas jag ;)
(glömde nänligen totalt bort det jag med, tur att syster påminnde mig förut...)
Dubbelavsnitt (& säsongsavslutning) är det i kväll med, på kanal 5 för er som inte riktigt har hängt med (eller glömt bort^^)

nej, nu börjar det här snart...

image293

image294

<3<3<3

Kommentarer
Camilla säger:

ah, det är den tjejen som pryder sin header va? :D

Datum: 2007-12-18 Tid: 20:17:16
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0