Favorit serie?

ikväll blir det förhoppningsvis film med några tjejer :)
en vän är just nu i göteborg hos sin syster men hon kommer hem lite senare sen, jag och hennes pojkvänn har planerat vilka filmer vi ska se..haha;D
hoppas bara hon vill och kan vara med nu...;P

för övrigt har jag precis tittat på två nya avsnitt av The Hills, tänte se på nya greys anatomy avsnitten nu snart men jag ville bara logga in här och skriva lite:P och svara på era söta kommentarer -of course! ^^

image172

mina favorit serier just för tillfället är nog, Desperate Housewives, Greys Anatomy, Ugly Betty, The Hills, One tree hill & Gossip Girl...haha jag har många;D svårt att bestämma sig för vilken som är bäst..därför listar jag upp alla;P

Vilken är eran favorit serie? om ni endast för välja EN.. :P
haha elagt jag vet...

Kommentarer
Fridah säger:

** hehe UGLY BETTY är min :) ..
ikväll blir det att umgås med min pojkvän! för dig :)?

Datum: 2007-12-01 Tid: 16:57:50
Blogg/URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Gabriella säger:

Då måste jag nog välja One Tree Hill, mycket svårt val där.

Datum: 2007-12-01 Tid: 19:38:03
Blogg/URL: http://gabriellalavesson.blogg.se
jessie säger:

Haha, jaha du har också många serier som du följer :P Jag har väl minst tio olika serier som jag älskar men just nu står nog Supernatural i toppen :)

Datum: 2007-12-01 Tid: 23:30:15
Blogg/URL: http://jessiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0