förstor för julkalender...? knappast!

vet ni vad., eftersom jag är en sån julkalenders nörd som jag är så måste jag titta på gårdagen avsnitt nu..innan dagens börjar..för jag missade det igår, när jag var på körkortsutbildningen..
haha, jag låter som värsta 5 åringen eller nått med julkalender..men har man börjat titta så är man fast! i alla fall jag är det..sen kanske många tycker att man har vuxit förbi julkalender, nu när man är 16..men det har inte jag!
jag är och kommer alltid förbli ett barn, tack gode gud för att jag har lite barndomssinne kvar, sånt man får leva med :D

men jag kan hålla med om att årets julkalender inte är den bästa...långt ifrån, fast det är ju inte det sämsta heller..den är ok, den duger för igår...men nästa år vill jag ha en lika bra som höjdaren mysteriet på greveholm!  =)

nej, nu blir det julkalender sen pluggning igen, jag har ju fortfarande prov imorgon....=/


Kommentarer
Skier säger:

Svar: håller med det är mysigt med julbelysning och sen kan man göra det as coolt också:D ha det bra

Datum: 2007-12-09 Tid: 18:17:02
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Sophie säger:

Det är klart man ska se julkalendern, det är tradition!

Datum: 2007-12-09 Tid: 18:18:03
Blogg/URL: http://soff.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0