Godmorgon

Hur är det med er?

Själv så vaknade jag inte för så jätte länge sen, har precis ätit frukost :)
idag blir det plugg, och så ska vi ut och äta julbord vid 13 också, ska bli mysigt, fast ändå jobbigt, för jag känner att jag inte riktigt är på humör för att gå ut och äta...plus att jag knappast känner nått =/
menmen, jag får gå och pilla lite i maten i alla fall, för att vara trevlig!

jag och S pratade ju om att gå på stan efteråt, men vi får se hur det bli med den saken..lovar att hon kommer att gå med några andra..känner att det är en viss "stämning" mellan oss..båda är lite sur/smått irrirerade på varandra, hon försöker göra mig avundsjuk (?) och jag hänger väll på antar jag?

menmen, vi får se hur det är mellan oss imorgon..då vi har idrottsprov också !=/
måste pluggaaa....

ha det gott kära ni!
jag håller er uppdaterade, lite senare idag :)

puss och kram ♥


image234


Kommentarer
Mizca säger:

Vill också på julbord, men jag får vänta till torsdag ...

Datum: 2007-12-09 Tid: 11:00:48
Blogg/URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0