Godnatt, dröm så sött :)

UG och DH är nu slut, kvällens program var riktigt bra -som vanligt! ;)
längtar tills nästa tisdag så vi får se fortsättningen, dock så blev jag inte så glad när dom sa att det var säsongsavslutning för DH då=/ men det är smällar man får ta...det börjar ju sen igen.

nu ska jag faktsikt ta och göra mig natt klar sen hoppa i säng och sova. ska bli riktigt skönt, är faktiskt lite trött...mår inte så jätte bra heller, har fortfarande jätte ont i halsen, fast jag har druckigt minst hundra koppar te och lika många choklad (varm of course) menmen, hoppas bara jag inte vaknar upp med jätte ond hals...hatar att göra det!

näsan är också riktigt jobbig...jag hatar att vara förkyld!

hoppas i alla fall att ni klarar er undan förkylningen som går nu, för mig känns det som att den gick "rakt på" -jag har alltid denna otur..något jag börjar att bli van vid...

ni får sova så gott :)
har sovmorgon imorgon, får se om jag hinner att blogga då, annars så slutar jag ganska så hyfsat så då kommer jag hem och bloggar isf ;P

puss och kram
Godnatt mer er ♥

Kommentarer
Charming man! säger:

Godnatt, sleep well.

Datum: 2007-12-04 Tid: 22:31:13
Blogg/URL: http://failures.blogg.se
hanni säger:

Kolla gärna in den nya bloggen om kändisar & skvaller! :) Du lär inte bli besviken!

Datum: 2007-12-04 Tid: 22:35:17
Blogg/URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
theonlymee säger:

godnatt

Datum: 2007-12-04 Tid: 22:41:57
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0