Hej mina vänner :)

Sitter här snorig och dan, ont i halsen och allmänt dålig =/
det är inget kul alls att vara sjuk !

menmen, kom hem från skolan för inte så länge sen, gick hem eftersom jag behöver så mycket motion som möjligt (som jag orkar) nu när jag är sjuk..vet att det inte alls är bra, men så himmla farligt kan det väl ändå inte vara att gå hem (i sissodär lugntakt) med halsduk och hela köret? nej, jag tänkte väl det ;)

var hungrig som en häst när jag kom hem, eftersom jag knappast ätit nått till frukost eller lunch idag, har haft så himmla ont i halsen, så jag har tvingat i mig lite grann..vilket inte alls var särskillt likt mig..mat är mitt liv! haha;D (jag låter tjock..jag kanske är det också? ^^) så har precis ätit lite youghurt med flingor och russin :) mumma!

annars så händet det inte så mycket här...ska följa med pappa och dom till maxi och handla sen, kanske köper mig lite naturgodis då..hah om jag känner fört, det är sånt som märks då:P
tänkte lägga mig och titta på nån bra film senare sen, för det är inget speciellt på tv ikväll va?

eller juste, fråga Olle är ju!
men aja, får se om jag orkar titta på det, kan vara ganka så bra i bland faktiskt..haha^^

nej, nu ska jag läsa lite bloggar och svara på era kommentarer :)
puss på er så länge! ♥

image203

haha, den här bilden passar in på mig så himmla bra!
för det är just´detta jag har gjort hela dagen lång...jag som nästan aldrig brukar att nysa!? :P

Kommentarer
theonlymee säger:

hehe, schyst bildserie. :D:P

Datum: 2007-12-05 Tid: 16:24:19
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0