hemkommen från helvetet...

.....hunden ser förjävlig ut, jag ser hemsk ut, hunden är lerig, jag är lerig, hunden är dygnsur, jag är dygnsur, ute rengar det som attan och blåser gör det också..jag hatar att vara hundvakt! ^^
nu måste jag bädda rent i sängen, damma rummet, dammsuga rummet, ställa fram adventsljusstakarna, röja på saker här i rummet, hoppa in i duschen, smörja in mig i brun utan sol (ser ut som en blekfis) och sen lägga mig ner i sängen, titta på dom nya avsnitten (som jag nämde tidigare) äta kakor och bli allmänt tjock!

ibland kan lördagar vara så himmla......


Kommentarer
Therese säger:

haha jasså, nu när du säger det så ser jag att det hon :D ha en bra dag!

Datum: 2007-12-01 Tid: 13:10:55
Blogg/URL: http://tb9.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0