Hundvakt i skitväder -min vardagliga tur

här bara regnar och regnar det hela tiden....blåser gör det också! =/
och jag som är hundvakt -typiskt! jag måste alltså ta på mig regnstället (fast jag har inget?) och traska ut i ovädret för att hundj*veln (sorry, inte hans fel) måste ut och kissa vs. bajsa ?

kan man inte lära hundar gå på låda?

fast iof., se en stor schäfer gå på låda kan inte vara någon vacker synd precis..eller vad säger ni? :P

Men innan jag går ut med honom så tänkte jag sätta på ett nytt greys anatomy avsnitt=D
har två avsnitt som jag inte har sett ännu, kuul! =D

image133

Kommentarer
Ida säger:

Åh, Grey´s! Snacka om abstinens...

Jaha vems hund är det då?
Själv ska jag nog bara slappa idag om jag inte går på stan och försöker hitta julklappar. Har bara köpt en hittills.

Datum: 2007-12-01 Tid: 11:37:59
Blogg/URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0