Idol here i come..!

Ändrade planer :D
jag ska ner till stan,. fast med en annan vän ;)
för S skulle tydligen ner till stan med sin familj nu? herregud, så himmla dålig stil tycker jag!
för när jag frågade förut idag så lät det som om att hon inte ville eller inte orkade,  och nu när jag frågar om hon ska med så ska hon helt plötsligt åka ner med sin familj?

hon är verkligen en falsk peron, förlåt men det är faktiskt sant!
nu kanke inte ordet falsk passar in så bra i detta sammanhang men ni förstår...

gaaah, jag blir så förbannad!

men aja, ska inte låta henne förstöra denna kväll
för nu ska jag ner till stan med H :D

bloggar när jag kommer hem sen igen
sorry för den urusla uppdateringen idag...men ibland så kan man inte sitta framför datorn hela dagen...;)

puss och kram ♥


Kommentarer
theonlymee säger:

ha en bra kväll. :)

Datum: 2007-12-13 Tid: 19:09:06
Blogg/URL: http://www.theonlymee.blogg.se
SKÖNHET/Tips&Råd säger:

Nej du jag skulle nog bli ALLDELLES för lång! Sen skulle jag falla var 10:e meter så det blir väl lite bambi på hal is eller så;)

jobbigt med människor som inte är ärliga.. Speciellt om dom är ens vänner:P

Datum: 2007-12-13 Tid: 21:36:21
Blogg/URL: http://www.beautycave.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0