Julen är allt för mysig

Jag kan väl börja med att säga att det inte snöar längre =/
det syns inte änns att det har gjort det..det är helt enkelt för varmt på marken för att snön ska kunna ligga kvar och lysa upp...typiskt!

but thats life..

förövrigt så sitter jag här nyduschad och väntar på ännu ett julbord och all dess frestelser...:D
idag är det lill-jul hos pappa, tomten kommer också senare sen..tro mig det är den riktiga!

nevars, lilla syster (5 år) tror ju än på tomten, så grannen eller pappa får agera tomte i år igen ;)
jag skulle kunnat vara tomten, men eftersom jag troligtvis inte skulle kunna hålla mig och brista ut i as garv så är det inget bra ideé alls..julen skulle vara förstörd om syster kom på mig eller tomten menar jag ^^

image304

nu ska jag titta på två julkalenders avsnitt som jag har missat^^
yes, har jag börjat att titta på julkalendern så kan jag inte bara sluta så där, måste ju veta vad som händer;) hehe
även fast jag inte tycker årets kalender är den bästa, fast den är ju inte den sämsta heller..nonono
ibland så är det riktigt skoj faktiskt! haha framför allt tomtenissan Elfrid -hon är för gó ;D

image305

kraam så länge ♥

Kommentarer
empan säger:

Så du kollar oxå på julkalendern! :) haha javisst e hon för kul Elfrid de håller jag med om ^^

Datum: 2007-12-23 Tid: 19:26:52
Blogg/URL: http://empaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0