JULLOV

JAJAJAJA :D

nu är ni inte ensama där ute om att ha jullov inte, nej för jag har också jullov nu :D
haha, ingen är gladare än mig(A)

kom till skolan runt 8, hade julavslutning i matsalen, det var några elever som spelade och sjöng lite, ganska trevligt =)
sen satt jag, S och H kvar i skolan till halv 10 ungefär...för jag ville till stan och titta lite snabbt i djuraffären men den öppnade inte förns 10..men det gjorde inget, tiden i skolan gick ganska så fort ändå;)

angående "djuraffärsbesöket" så har jag tänkt mig att skaffa en liten söt kanin igen :D
kul va? ^^

har haft kanin innan, och en massa marsvin men det var några år sen och nu tror jag att jag vill ha en liten kanin igen...fast jag vet inte? för på ett sätt så känner jag att jag säkert inte kommer att orka byta i buren och skit..men samtidigt så vill jag jätte gärna ha en liten krabat att gosa med på kvällarna, passar ju perfekt att köpa den nu på lovet så vi kan "lära känna" varandra lite..¨slippa skolan och allt sånt där ni vet..

men jag vet inte? åhh. jag får tänka lite på´t ;D

dock så fanns det två jätte gulliga kaniner på djuraffären..en var brun/beige och den andra var vit med svarta fläckar =)  haha, naaaw dom var så söta!

får höra lite med pappa och mamma också, kan tänka mig att dom inte alls blir så glada (a) men vi får se hur det blir...

nu ska jag ta mig nått i magen, känner att det börjar att kurra lite^^


Hur är det med er då? =)



Update: skulla ladda upp två jätte söta bilder på två små bebiskaniner men det funkar inte?
gaaassh, jag blir galen! menmen, bilder kommer senare sen, när det funkar igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0