lekalekaleka...

varför ska alla vara så smarta och gissa rätt?
yes, jag ska skolka imorgon..dock inte hela dagen, bara en lektion...fast skolka låter så allvarligtelakt på nått sätt? så vi säger hopparöver/skippa...hehe jaa, det låter så mycket bättre ;)

föresten, om det var jag som skulle ha gissat på vad någon skulle göra om det stod "olydig" så skulle jag nog vara ute på helt andra banor..om ni nu förstår vad jag menar? ;P

varför jag ska skolka från en lektion?
för att jag inte orkar idrotten (a) haha, det är ju sista idrottslektionen innan lovet, ska ändå inte göra nått speciellt och jag orkar inte packa ner och bära på gympakläderna... plus att jag fortfarande är förkyld, så pappa kanske kan skriva en lapp så jag får godkänd frånvara? ja, det låter ju ännu bättre;D haha

ärligt talat så tror jag att just idrotten. är det ämne iskolan som folk/elever (i det här fallet) skolkar mest ifrån..eller vad tror du?

image279

leka lite i photoshop...

Kommentarer
theonlymee säger:

snygg bild. :D

Datum: 2007-12-16 Tid: 21:15:04
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
Lillefot säger:

Jag ska också skolka imorgon. Mer än du, en hel dag, hehe. Shame on us.

Datum: 2007-12-16 Tid: 21:59:04
Blogg/URL: http://daugavas.blogg.se
ronja. säger:

jo, jag tror också att det är den lektionen elever skolkar ifrån mest. vi är rent ut sakt för lata. vi är 30 personer i vår idrottsgrubb, och jag ljuger inte om jag säger att 60% är aldrig med på idrotten. men .. så är det med ungdomar idag! :D

Datum: 2007-12-16 Tid: 23:20:13
Blogg/URL: http://malmrosochmalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0