Lill-jul 2 :D

Godmorgon :)

sovit gott allesammens?
själv har jag sovit skita gott^^ (hha, vad är det med mig?)

har precis smält i mig en skinkmacka, är det jul så är det;)
ska snart ner till stan här, titta runt lite...vem vet kanske jag kommer hem med nått också? :)

igår var det som sagt riktigt trevligt, idag är det lill-jul igen ;D
fast hos pappa den här gången..många jular men jag är van, vi har alltid haft det så här efter det att mamma och pappa skiljde sig =/

men imorgon är det i alla fall riktigta julafton :D
det ska bli riktigt mysigt, träffa hela tjocka släkten och äta gott (igen^^)

men men, nu ska jag ner till stan här en sväng..
bloggar när jag kommer hem igen!

puss och kram<3

image301

"outfit" bild på mig igår innan jag for till mamma på lill-jul ;)
black nails....

Kommentarer
Anonym säger:

läste att du itne ska äta på flera dagar? varför? Du har ju jätte fin krop:) va stolt!

Datum: 2007-12-25 Tid: 01:39:15
Blogg/URL: http://starvingworks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0