Lördag

hej mina vänner :)

känner att jag har tappat glöden för bloggningen just nu..därför har jag inte bloggat lika effektivt som jag brukar, hoppas ni inte blir allt för ledsna ;)

idag har jag, pappa och lillasyster varit ocg huggt gran! :D
så ikväll blir det till att ta in den och pynta! åhh, så juligt det kommer att bli här hemma, haha i love it!

just nu spelar pappa jäääätte hög musik, han provar den nya sterion och de nya bamse högtalarna som han var och köpte idag:) har köpte då också en ny stor tv och fick en dvdspelare på köpet;)
värsta fyndet gjorde han också...greeeat! ^^

nu ska jag hoppa in i duschen, var ute på en lång sväng med voven (som förövrigt står och pussar mig på armen nu) ;P tog en höst/vinter promenad i skogen, riktigt skönt!

var och köpte godis förut ^^ så nu ska jag hoppa in i duschen, sen smörja in mig med brun-utan-sol och sen blir det godis ätande och kanske bloggningt? =)

kraaamis så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0