Lördagens planer..

...är inte så många..för jag måste ligga och plugga på idrottsprovet som vi har på måndag.
kanske inte riktigt den lördagsunderhållningen jag hade velat, men jag har knappast tittat på "provpapprena" och jag kan omöjligt öva in allt imorgon, på bara en dag..så idag och imorgon blir det till att öva gympa.

fast jag har fler saker att göra imorgon..ska på julbord med familjen klockan 13.00, sen ska jag till stan med en kompis och titta på bla. luciatåget (vi vet ett par styckna dom medverkar, som vi vill se sjunga..HAH) sen klockan 20.00 börjar en film på tv:n som jag mer än gärna vill se...vilken det är säger jag imorgon(a)

nu ska jag ut på kvällspromenad!
känner att jag behöver komma ut och röra lite på mig...har inte gjort det på hela dagen =/

soo, see ya laater ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0