mot sporthallen...

Godmorgon :)

sitter här färdig och nästintill klar för att börja traska ner mot sporthallen (yes, jag bor fortfarande kvar på kullen^^)
nu är det en jädrans massa olika grenar som står på spel -tack gode gud för att jag bara är publik ;) haha
hade inte orkar köra en massa jobbiga tävlingar och dessutom inte framför hela jädran skolan!!?
försår inte hur man vågar? men det är tur att det finns dom som gör det =)

nej nu måste jag rusa, bloggar när jag kommer hem igen..
har ingen anning om hur länge det håller på? men det är sånt som märks..kul ska det bli i alla fall:D

ha en bra dag!
kraaam ♥

Kommentarer
Camilla säger:

låter som en kul dag. :D se skolan skämma ut sig. :D haha.
ha det bäst. :) kram

Datum: 2007-12-19 Tid: 08:24:12
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
Sofie säger:

vad är de för trevligt tävlingar?e

Datum: 2007-12-19 Tid: 13:19:11
Blogg/URL: http://hotstuffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0