MUNSÅRS ATTACK

jag har fått munsår....=/

förr hade jag det rätt så ofta, så fort det ena gick bort så växte ett nytt fram bredvid..jag var munsårsattackerad på den tiden..

nu är det flera år sen jag hade ett enda litet munsår, tills idag...
tror jag fick munsåret efter att en vän till mig använde mitt lepsyl, tror jag är ganska så känslig på så sätt, så nu ska ingen få använda mina lepsyl igen!!

vet att så fort S använder mitt lepsyl så får jag sprickor=/ eller om jag använder hennes så får jag det också..med andra ord mina och S´s basiller går inte ihop..


Kommentarer
Charming man säger:

ha en trevlig kväll!

Datum: 2007-12-15 Tid: 19:37:35
Blogg/URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0