My mouth is burning !!

It is HOT HOT HOT....!

jag råkade använda pappas "andedräktsuppfräschargrej"  efter tandborstningen.. behöver jag säga mer..?

en sak är då säker och det är att alla bakterier som någonsin fanns i mun är nu DÖDA !

vilket är en ganska så bra sak...
egentligen.

aja, sitter här med "my burning mouth"  och ett blogg.se som är dunder seeegt!
jag hatar att denna sida ska var så himmla seg och jobbig så ofta..men det är ändå den bästa that´s why I´m left here...;)

menmen, nu är klockan rätt så mycket och det är dags för mig att krypa ner i sängen (så jag lyckas komma upp imorgonbitti) med nån bra bok eller liknande :) älskar att läsa något (allt från böcker till veckotidningar) innan jag ska sova..somnar så skönt då!

UB & DH var lika bra som vanligt..men jag blir så himmla nyfiken om vad det är den där familjen döljer i DH...? gaaahhiiee, haha!

*sjukt spännande*
längtar tills man får reda på det...

skulle det nu vara så att NI redan vet det, så SNÄLLA säg ingenting...
trotts att jag är så nyfiken så vill jag inte veta i förväg..mycket roligare att få reda på det när det ska få redas på...om ni nu förstår vad jag menar? =)

nej, nu ska jag sova!
sov gott & tack snälla för alla era kommentarer ni är för sööta ♥♥
Kraaamis :)

image242

yes, my mouth looks almost like this...trust it or not..;)

Kommentarer
Tobias säger:

svar: yes! hehe jo hört de förut och tack så mkt , jättekul att höra :D

Datum: 2007-12-11 Tid: 22:42:27
Blogg/URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0