rena och fina ögon...

Jag har gråtigt, jag har gråtit näst intill hela tiden i två timmar...?
haha, herregud, något jag inte har gjort på typ 100 år?

visst har jag varit jätte arg och irriterad runt "familjeproblemet" men då har jag aldrig gråtit för att jag har varit ledsen, utan då kom tårarna pga. ilska...

men i alla fall, det som har orsakat kvällens  timmars gråtetid är dom två nyaste avsnitten av greys anatomy!
herregud, jag säger bara herregud vilka avsnitt...riktigt sorliga! usch...

hatar att jag ska leva mig in i seriernas värld, nu känns det som om jag har misst nått gott, nån person som jag kännt forever..sablans! (haha)

men en sak som är säker nu är att mina ögon är i alla fall rena och fina igen...

vill du med få nytvättade ögon?
titta på dom nya greys anatomy avsnitten..jag lovar, du kommer inte att kunna hålla ögonen torra...
hehe

image133


Kommentarer
Linn säger:

Åh! Vilka avsnitt såg du? Jag har precis plöjt igenom första och andra säsongen av Grey's och är helt och hållet fast. Gud, vad jag älskar det! Lever mig in i deras värld och verkligen känner med dem. Jag gråter och skrattar om vartannat. Hjärtat värker av kärlekshistorierna och det är så mycket man kan känna igen sig i.
Du är verkligen inte ensam om att bli sentimental av denna tv-serie. :)

Datum: 2007-12-02 Tid: 21:02:12
Blogg/URL: http://linnnn.blogg.se
Julia säger:

jag har kollat klart på alla som finns att ladda ner nu :/ känns så.. tomt. haha

Datum: 2007-12-02 Tid: 23:38:34
Blogg/URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0