Skit dag!

Det här har varit den längsta, seeegaste och tråkigaste dagen på hur läänge som helst...herregud så tråkigt jag har haft det! bra början på jullovet, tycker ni inte?

för det första så har jag varit ensam hemma hela dagen..ingen att prata med, alldeles alldeles tyst..sen har ingen, absolut ingen varit inne varken på msn eller bdb eller nått? jag har suttit här, alldeles ensam i mörkret och tystnaden och lyssnat på mina egna andetag inprincip..tråkigaste fredagen på länge!

har suttit och väntat på att första säsongen av sex and the city ska vara klart så jag kunde börja titta på det, fördriva tiden lite..men säsongen är inte färdig laddad än..typ 0.9 % kvar, så snart så :D

har förövrigt precis ätit pizza =)
riktigt gott om jag får säga så..hehe

nej, nu ska jag fixa sex and the city -den verkar vara klar :D:D!!

kraaam ♥



VA FAAAAN!!
Det funkade ju inte...gaaaahhhiieee jag HATAR när det blir så här, här har jag suttit i flera timmer (hela j*vla dagen) och väntat på att få se avsnitten och så funkar det inte???

åååhhh, jag hatar den här dagen!!
FAAAN

(ursäkta alla svärdomar, men detta är inte min dag idag)





Kommentarer
Nomaggiz säger:

Tja!

Jag har skrivit en post om Sex and the City, ur ett manligt perspektiv! Titta in vetja, jag tror du kommer tycka det är intressant!

www.c-r.se/2007/12/22/sex-and-the-city/

Datum: 2007-12-23 Tid: 05:09:50
Blogg/URL: http://www.c-r.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0