total utrensning avslutad med en dusch

sådär ja, nu har jag röjt en massa saker här på mitt rum, slängt en massa som jag inte behöver är allmänt fula^^ kläder som jag inte kan ha, eller rättare sagt inte vill ha har hamnat i papperskorgen;) så himmla skönt!
jag har också dammat och burit ner en massa andra saker till källaren och lagt det i mina kartonger..ärligt talat så skulle dom kartongerna också behövas att rensas på skit men det tar vi en annan dag, nu orkar jag inte(a)

kom precis ut från duchen, har smörjt in mig i brun-utan-sol eftersom det regnar ute så har jag ingen lust att ta mig ner till stan och sola solarium..jävla skit väder!

just nu sitter jag och knaprar på några jätte mumsiga kakor, ska sätta på greys anatomy eller the hills nu och lägga mig och titta på det tänkte jag=)
hann ju aldrig riktigt göra det förut..eftersom jag var tvungen att gå ut med vovven..

hoppas ni haft en trevlig lördag så här långt!
hejsvejs så länge ♥

Kommentarer
FIE säger:

åh jag med (x

Datum: 2007-12-01 Tid: 15:16:46
Blogg/URL: http://wernerson.blogg.se
Ida säger:

svar: Haha ja visst var den ;)

Ja iofs.. han hade jämt halsband förut, men det var faktiskt JAG som tyckte han skulle sluta ha det :P
Så jag vet inte jag...
Mkt lättare att köpa nånting till en tjej! En tjej blir glad av ett doftljus, en nalle, eller vad som helst.. men en kille..?! Nä det är svårt!

Datum: 2007-12-01 Tid: 15:16:54
Blogg/URL: http://daaarlingen.blogg.se
theonlymee säger:

jobbigt med städning, men kul när man ser skillnaden :D

Datum: 2007-12-01 Tid: 16:11:59
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0