träningsvärk...

Hejsanhoppsan lillebror! (& systrar)

kom hem för en liten stund sen, har varit på stan med mig själv och hämtat hem skorna, så nu står dom här och är allmänt görsasnygga hehe;D
tänkte ta dom imorgon faktiskt, till en svart klänning eller nått liknande? vi får se hur vädret är..

idag då, har varit i skolan några timmar, sist hade vi idrott där vi körde en massa olika lekar och sen lacross (?) eller vad det heter? man har sånt där lustigt rack som ser ut som en halv banan och så kastar man runt en boll..ganska kul;P fast jag var riktigt dålig på att fånga bollarna! haha, men kul var det;D

i slutet sprang vi runt och höll på att göra en massa saker, man sprang till första hörnet, där gjorde vi tex. armhävningar, sen i nästa hörn blev det upphopp osv. det känndes i benen kan jag lova! haha, jag som har träningsvärk i mina lår sen joggningen igår, det tog emot lite om man säger så..hehe
men träning är nyttigt! :)

ute regnar det fortfarande, och jag har en massa läxor att göra nu...
men tittar in en sväng sen när jag har gjort klart dom!
puss ♥


Kommentarer
alexandra säger:

jaa haha :P

Datum: 2007-12-03 Tid: 16:13:45
Blogg/URL: http://dependence.blogg.se
sanna säger:

såå trist med allt regn

Datum: 2007-12-03 Tid: 16:17:01
Blogg/URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0