Varför inte vara färdig laddad när man köper den?

ja, det är en fråga jag har stalt mig själv (och andra, bla pappa eftersom han oftast blir mitt offer när det är saker jag inte förstår mig på eller behöver hjälp med) måånga gånger...jag menar varför inte?

hatar
när man köper/får nått spännande *kul* i tex. julklapp och så kan man inte använda det för det måste laddas först =/

som tex min nya mp3/ipod mini, den ligger nu på laddning och måste göra det 1-2 timmar till innan jag kan börja använda den..riktigt tråkigt! får man nått nytt så vill man ju hålla på med det på en gång och inte vänta på att det ska laddas klart..

men jag har inget annat val mer än att sitta här och vänta på att den ska bli färdig laddad så jag kan lägga över all min musik som jag har på datorn på den :D

*känner jag mig själv så kommer den att vara urladdad imorgon igen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0