vi vann inte..men jag häjade ändå på några andra ;)

Tjilivippen :D

kom precis hem, den här dagen har varit superduper kul :D
jag S och H satt på första parkett och fick bollar (av alla möjliga slag) på oss..haha
jag fick en stenhårt på benet..men det gjorde inget, det fanns dom som fick bollar rakt i ansiktet =/ är glad för att jag inte var en av dom..

vi vann tyvärr inte..inte "hans" lag heller..men dom kom i alla fall längre ;)
Bra kämpat! =)

min rumpa är helt död också...har suttit på den där jädrans träbänken från 9 till 15..förstår ni vilken "kramp" "smärta" jag hade? haha, det var riktigt skönt att gå hem och få lite blod till den delen...;)

nej, nu ska jag se om det finns nått att äta, har inte fått någon mat idag=/
eller jo, vi fick en baugett vid 11, men den är ju borta för länge sen..haha känner att kropp och huvud behöver lite mer "näring" lite hemlagad mat :D

 byebye så länge
nu ska jag på matjakt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0