vilken flopp!

idolerna på stan var inget kul allt, tvärtom jag blev riktigt besviken..!
det var bara patricia, Daniel (okej då^^), Mattias som uppträdde från 07, sen kom också snygg-erik och danny och sjöng tillsammans med mattias eftersom dom tre har bildat ett "band" vid namn E.D.M eller nått liknande?
kommer inte riktigt ihåg ordningen på bokstäverna, men det är deras första bokstäver i namnen i alla fall;P

menmen, stan och alla affärerna var ju öppna så jag och H gick runt där och hade det riktigt trevligt =)

kom hem för inte så länge sen, har precis tagit mig en kvällmacka, kännde att jag var lite små hungrig så där, ska snart borsta tänderna här och krypa ner till kojs..ska bli riktigt skönt, har lite ont i mina knän=/

juste, mina lilltår gör för jädrans ont!
efter att ha använt mina nya svarta stövlar (som föresten inte är så nya längre) i ett par dagar nu, så har jag fått blåsor över mina små lilltossingar=/ låter äckligt jag vet, men det är det inte, mina fötter är dom renaste (har typ fobi för illaluktande och ofräscha fötter, så jag jag har ordning på dom^^) men nu gör som så himmla ont!!

inte
kan jag ha de svarta stövlarna heller..vad ska jag nu ha på mig för skor?
och juste, vad ska jag ha på mig för kläder imorgon??

gaascch, hatar att jag har så mycket att göra nu...måste ju sova också!
BAJS!

aja, måste fixa...
godnatt med er, hoppas eran dag har varit bättre än min :)

puss och kraaaam ♥

Kommentarer
Jocke säger:

tack du :D haha jaa ja blev riktigt förvånad!

Datum: 2007-12-14 Tid: 01:34:13
Blogg/URL: http://myfuneral.blogg.se
Lina säger:

Eller hur! ugly Betty har blivit skitbra och roligt med alla kändisar som sneak peakar in! :D

Datum: 2007-12-14 Tid: 11:09:09
Blogg/URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0