åter med på aktiva listan -kul (of course)

EMA är nu slut och jag har fått sett alla uppträdanden ;D
det var ju Tokio Hotel som jag såg mest fram emot att få se och det fick jag ju göra! två gånger också..haha
först så vann dom pris och var uppe på scenen och tackade och sen sjöng dom deras låt "monsoon" i love them haha;D

juste apropå (stavelse?) uppträdande -är det bara jag eller ser Amy Whinehouse drogad ut när hon uppträder? jag tror hon är en sån person som jag inte riktigt klarar av...inget elakt menat mot Amy som person men nope -inte min stil...och juste varför inte TACKA för priset hon vann? hon bara kom upp på scenen, tog priset stod där en liten stund och sen gick av? vad vill hon, man måste ju ändå tacka, ett litet ynka tack kunde hon väll ändå ha fått ur sig?
eller?

aja, nu ska se på " backstage at the EMA´s " (i hopp om att få se TH igen^^) haha
sen ska jag sova och soova ut riktigt ordentligt imorgon bitti eftersom det är sista chansen nu för på måndag börjar juh skolan igen=/ shiiiit vad fort lovet har gått herrejävlar! hehe

menmen, ni får ha det så bra kära ni
titta gärna in och kommentera imorgon igen=)
jag blir så glad av att se att jag är med på aktiva listan igen, tack!

massa pussar och kramar
godnatt♥

image60

Amy Whinehouse

Kommentarer
Tobias säger:

Snygg bild!

Datum: 2007-11-04 Tid: 00:44:10
Blogg/URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Tant Social säger:

Du är med på Mest Aktiva idag också, grattis! ;D

Datum: 2007-11-04 Tid: 09:32:47
Blogg/URL: http://klinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0