dunkande huvud, uppjäst mage och öm i kroppen...kan det bli mycket bättre?

Tjoho

precis hem kommen från skolan, har varit en låång dag idag, och regning=/ inte kul..
dagen är inte heller slut, utan jag har en hel del läxor att göra nu också, när ska man få ledigt? finns det överhuvudtaget något som heter ledigt här i världen? tror inte så...

mitt huvud dunkar, magen är uppjäst och kroppen är öm..jag älskar att ha mensvärk!
så himmla härligt  -nooot!

juste, han var i skolan idag..jag smälte, haha<3

puss på er, för nu måste jag fixa en massa här hemma
men jag kommer snart tillbaka:D<3

image151

Kommentarer
Linnea säger:

En sak kan jag lova, det finns något som heter ledighet, och det är när man gått ut skolan och ingen vill ge en ett jobb fast man tigger efter det :) haha. var glad att du går i skolan tjejen, för jag uppskattar det bara såhär i efterhand när det är för sent :)

Datum: 2007-11-28 Tid: 15:51:20
Blogg/URL: http://erasemythoughts.blogg.se
Alex säger:

HAha tack :D fast jag känner mig en smula korkad som köper en massa till mig själv nu när man skall tjacka julklappar :( ...

Gud jag förstår den där kännslan, ont överallt. Blä! ååhh, det vankas kärlek i luften (a)?
kram

Datum: 2007-11-28 Tid: 16:25:28
Blogg/URL: http://www.palex.blogg.se
Therese säger:

usch stackare! har också massvis av plugg :/ håller med, när ska man få leldigt och hinna ha en fritid? Kram T

Datum: 2007-11-28 Tid: 19:46:30
Blogg/URL: http://tb9.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0