Godmorgon :)

NU är jag hemma men tro det eller ej -jag ska åka iväg nu snart igen^^ fast bara till affären och köpa naturgodis som tur är sen ska jag hem och göra ingenting igen=D

kvällen igår var riktigt trevlig, jag åkte iväg ändå fast jag verkligen inte orkade eller hade ingen lust alls..men det var trevlligt! åt gott och skrattade hela kvällen lång=)
S följde med mig hem sen efteråt och sov här, ingen "vågade" gå hem själva klockan 2 på natten^^ haha,. det var så mörkt och läskigt;P

S åkte här precis, jag har bara städat lite (pappa har dammsugit och torkat golvet i mitt rum så nu luktar det gott) och jag har dammat!

men nej, nu måste jag åka pappa och syster tjatar vid ytterdörren och jag sitter fortfarande i myskläderna^^ ups!
bloggar så fort jag kommer hem igen, och svarar på kommentarerna då!

puss och kram så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0