Godmorgon

idag har jag sovit ut riktigt länge -jätte skönt!
har bara varit uppe och ätit lite frukost^^

idag vet jag inte alls vad som händer? det är ju söndag så det blir nog bara till att ta det lugnt och ladda inför morgondagen då skolan drar igång igen=/
MEN inte så länge, för på tisdag är jag och S lediga =D vi ska åka på bussresa till ullared<3 hahaa kuul!
det ska bli riktigt kul faktiskt=) hoppas man hittar mycket fint och självklart kommer bilder upp på det jag hittar;)

nej, nu ska jag gå på "godisjakt" eftersom jag är riktigt godis sugen! ^^ hihi
se ya laaater♥


apropå texten igår så har det lugnat ner sig idag...as usuall
tänk vad alkohol kan göra i kroppen..detta är en anledning till att jag inte dricker själv, jag är rädd för att upptäcka att alkoholen kan göra mig lugn, glömma bort och ha kul för en gång skull, jag är rädd att jag kommer att längta till detta "tillstånd" och göra det allt för ofta, göra det till en vardag och själv bli det stora problemet...

Kommentarer
Tant Social säger:

Svar: Det får vi göra. Håller tummarna för det! :D

Datum: 2007-11-04 Tid: 12:14:56
Blogg/URL: http://klinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0