Gooodmorgon partyvärlden!

Tjoohoo ;)

idag har jag varit duktig, vaknade redan klockan halv 10 och steg upp 10 ^^
vilket jag inte har gjort på nån helg på typ 10 år ??
jag brukar alltid vakna 12 och ångra som fasen att jag sovit bort hela dagen...

menmen, idag blir det kalas..eller nått i den stilen;P
mamma kommer och hämtar mig runt 12-13 för då ska vi åka till bla. elgiganten, onoff osv för att leta efter ett sätt som jag ska börja spara på för att sedan ha när jag flyttar hemifrån, vilket ska bli riktigt kuul=D
ni vet kaffebryggar, våffeljärn, brödrost osv. köksredskap helt enkelt;)

sen blir det smörgåstårta för hela slanten =D
för ikväll ska jag hem till mamma och fira hennes man och hans syster som kommer till oss..
hans systers barn är en vän till mig så vi kommer väl hitta på nått skoj, eller så kommer det bara bli riktigt lååångtråkigt för hennes boyfriend ska med=/
menmen, mamma får skjutsa hem mig sen senare på kvällen...

nu ska jag borsta tänderna och klä på mig lite;)
se ya laaater <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0