hallå kompisar ;)

sitter här och äter nudlar, har inte äit nått sen halv 7 imorse så jag är riktigt hungrig! om man säger så^^
ska snart åka iväg, ska hem till mamma med syster och prata om allt som har hänt, även nån tant från socialen kommer? lite nervöst men det går nog bra, får vi hoppas...
jag är inte direkt den personen som gillar att sitta ner och prata om våra "problem" inför någon/några andra..vilket kanske inte är så bra? eller jag vet inte, jag känner i alla fall att jag själv klarar det här utan att prata, känner mig tillräckligt  "stark" men nu ska vi prata för mammas skull, så det är lika bra att åka dit och vara med!

förörigt är allt bra, hann inte blogga imorse eftersom jag råkade att försova mig lite^^ 
inte så jag kom försent till skolan, utan jag fick stressa som jag vet inte vad för att hinna i tid=P hehe
och på torsdag har vi matte prov och smarta jag glömde matteböckerna i skolan! =/
får öva ihjäl mig imorgon..öva matte prov på en dag låter inte särskillt bra? eller hur? faan, kommer inte klarat=/
menmen, skit samma för göra det bästa utav situationen -chansa!! ;D

haha, nej nu måste jag åka!
syns sen, kraam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0