hallå..

kom precis hem, humöret mitt är bättre, på bättringsväg om man säger så;P
tack snälla för alla era kommentarer, var inte meningen att få "uppmärksamhet" på något sätt, utan jag kännde bara att jag var tvungen att skriva av mig, kännde mig som en tickande bomb som bara var tvungen att explodera..om ni nu förstår vad jag menar?
har nu också bestämmt  mig för att inte ringa mamma, hon får ringa mig om hon vill hålla kontakten, som någon sa, det är inte jag som har hand om de vuxnas liv, det får dom ta hand om själva! så, det är bara vänta och se om hon vågar att ringa och gör hon det ja då tänkter jag inte hålla tyst utan säga så jag känner!!

aja, nog pratat om det^^
gud så tråkig min blogg känns nu..håller ni inte med mig? bara en massa negativt juh! usch, fy nu börjar vi om från början igen, eller i alla fall från där vi var innan allt brast ut *igen*...

snart blir det en dagens bild, ska bara springa till köket och hämta en tårtbit från tårtan vi åt igår^^
snart tillbaka...

Kommentarer
Anna säger:

anledningen till att man har en blogg är för att man ska skriva av sig :).
Det är inte du som ska på dig ansvaret, men du gör det för att det är din familj och i grund och botten älskar dem.
Något att tänka på:
Den som går i de storas fotspår börjar snart halka.
Din blogg är väldigt fin btw.

Datum: 2007-11-12 Tid: 17:01:32
Blogg/URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0