Heeeeeeeeeeeej =D

Förlåt för den riktigt dåliga uppdateringen idag men jag har inte haft tid..
imorse när jag skulle skriva ett inlägg så cp:ade sig datorn så jag blev arg och smällde igen den(A) (har en bärbar) och efter skolan så följde S med hem å så har vi suttit och gjort klart läxan hela dagen låång..riktigt jobbigt! fast vi hade allt lite kul emellanåt;P hehe

kom nyss hem från maxi, har varit där och handlat med resten av familjen, köpte mig lite naturgodis (ser ni, nu äter jag igen!!^^) eftersom jag är riktigt sugen på det, Obs, jag har inte ätit upp det än^^
och ska snart göra lite pilatesbolls övningar här..

ja det är väl det som har hänt i mitt låångtråkiga liv så här långt, skola, plugg och maxi! kan det bli bättre?
vad har ni haft för er idag kära vänner? =)

juste, ugly betty som var så sorgligt i går då! någon mer än jag som såg?
trodde verkligen att han (hildas pojkvänn) överlevde och jag blev jätte glad, men så fick vi ju reda på i slutet att det hela bara var en dröm och att han dog..=/ okej, jag fick tårar, haha jag erkänner(A)
men DH var bra, den mystiska familjen var lite hemlighetsfulla av sig och det roligaste var ju när Bree fick "gaffeln" i magen! hahaha

nej, nu ska jag äta mat:)
kycklingsallad<3

see you laaater! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0