Heeeeey !!

OJOJOJ TACK snälla ni för alla kommentarerna =D
jag blir verkligen jätte glad när jag loggar in och ser massvis av olästa kommentarer! Tack ;D

jag kom i alla fall hem för ett tag sen. hoppade in i duschen på en gång eftersom jag ska på utvecklingssamtal klockan 5 och mitt hår tar så lång tid på sig att torka så, så fort in i duchen som möjligt så det hinner att torka -de mesta i alla fall- innan mötet..

är faktiskt lite nervös måste jag säga, hehe^^
inte för skolk eller för att jag inte lyssnar och är med på lektionerna för sånt håller jag ju inte på med(A) men för att sitta där framför våra nya lärare (som man inte känner så jätte väl än) och titta som i ögonen..haha
jag hatar att titta folk i ögonen, eller visst kan det vara okej om man pratar och så men lärare ska verkligen tittta massor och hela tiden i ögonen och då blir jag så nervös..eller vad jag nu blir? haha
menmen, det går nog bra^^

imorgon är det ullared (för er som har missat det) som gäller för min del=D
ska åka bussresa tillsammans med S och det kommer bli hur kul som helt! dock kommer jag säckert ha jätte ont i fötterna på kvällen och slut dagen efter men skit samma, det får jag som gratis bonus;P hehe
som tur är så har vi sovmorgon på onsdag så vi får sova lite längre..vilket är bra!

bussen går 05.50 imorgon, så klockan 15-20 över 5 kommer en och hämtar upp oss här hemma för att sen skjutsa oss till bussen, som går en liten bit utanför stan..i en ännu mindre stad^^ haha

kommer självklart upp bilder på det jag införskaffat mig under dagen!
kan ju blogga med mobilen också så några inlägg kommer det allt att komma -ni slipper mig inte! haha(A)

nej, nu måste jag lägga mig ner eller nått..har skit ont imagen=/
vet inte vad det är? har haft ont nästan hela dagen..men det går förhoppningsvis över snart:)

ha det så bra så länge!
puss och kraaam

(ja det är jag på bilden i inlägget under..)

Kommentarer
Sandra säger:

Roligt med ullared, tror jag är den enda jag känner som faktiskt inte varit där :) Ha en bra dag!

Datum: 2007-11-05 Tid: 16:13:30
Blogg/URL: http://froggie.blogg.se/
Natta säger:

hehe vad trevlligt :) jag är tillbaka från bloggpausen nu iaf, skönt hehe.
kram

Datum: 2007-11-05 Tid: 16:16:07
Blogg/URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0