helt j*vla cp -gaaaaahhhhiiiiee

Någon mer än jag som tittade på reprisen från MVT EMA 07 ikväll/natt ?
helt jävla cp! (ursäkta språket men det är sant)
först så började det inte när det skulle och nu så bara slutade det mitt i allt och startade något nytt program ni vet sånt där program där dom spelar olika musikvideos hela natten?
aja, fattar ingenting? ville ju se bla tokio hotel´s framförande (igen^^) och så var det en massa mer som inte hade fått uppträda och ta emot priser osv...aja, såg att det tydligen skulle gå imorgon igen så jag får titta på slutet då eller nått, om det nu är som det står i tidningarna, men det var det ju inte nu ikväll så man vet ju aldrig? aja, cp är det i alla fall, hatart!

men, ni TH galna människor därute (som jag) får njuta av att se deras video nu istället (se inlägget innan) och titta på det andra uppträdandet imorgon =)

hoppas ni andra sover gott, nu ska jag med krypa ner och få några timmars sömn innan jag ska gå upp och åka iväg..godnatt<3

Kommentarer
MADELENE säger:

tack för kommentaren :D

Datum: 2007-11-03 Tid: 02:32:38
Blogg/URL: http://negerboll.blogg.se
iRiC säger:

ahaaa! då förstår jag, haha! ^^,

Datum: 2007-11-03 Tid: 09:18:36
Blogg/URL: http://iric.blogg.se
Kajsa säger:

Jag skulle kika på det lite igår men som du sa, det var ju bara fel på allt så jag struntade i det! Dumma MTV! Ha en fin dag ändå, Krama

Datum: 2007-11-03 Tid: 13:14:29
Blogg/URL: http://aenigma.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0