jag överlevde

yes, nu är jag hemma igen :) känns riktigt bra! det var allt läskigt där ett tag när dimman var som tjockast man såg verkligen ingenting! men nu är jag hemma i alla fall..

sitter och försöker att hitta nån bild på klänningskjolarna jag köpte idag på gina:)
för jag kan inte ta nått eget kort eftersom kameran är trasig och mobilen är död=/ men jag får leta vidare;)
ni vet säkert redan hur dom ser ut, en svart och en mörkgrå köpte jag=)

skitsamma! jag orkar inte leta längre, får ta en bild nån annan dag då jag har nått att ta kort med^^
så viktigt är det ju trotts allt inte..

jaopp, nu tänkte jag bara göra några övningar på pilatesbollen och sen sätta på O.C :)
jag har fastnat! haha;D

kram på er så länge!

Kommentarer
Karin säger:

det gjorde jag i inlägget jag postade i morse:)

Datum: 2007-11-19 Tid: 19:09:39
Blogg/URL: http://karinolofsson.blogg.se
Viktor säger:

OC var längesen

Datum: 2007-11-19 Tid: 19:27:37
Blogg/URL: http://drunkenlullaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0