Kamera köp?

Jag måste köpa mig en kamera känner jag..
jag vill inte ha nån jätte sotor med värsta funktionerna utan en enkel och bra kamera, en som tar bra bilder och är smidig att ha med sig! jag har faktiskt fastnat för en..

image120 image121

fast jag vet inte..haha, kan inte bestämma mig för om jag vill ha den röda eller svarta?
rött kan ju vara sött tycker jag, lite annorlunda så där men värst är om jag tröttnar? vilket jag säckert kommer att göra och svart? hm,, jag vet inte? hah;D
och sen så vet jag inte riktigt om jag gillar den där fillidutten uppe på kameran? men jag får leta vidare, kanske kanske inte att det blir denna kameran, vi får se;)

Info:

8,2 megapixelkamera med 3x zoom. 

Får vi lov att presentera den lilla, smidiga Kodak EasyShare M853. Denna nya digitalkamera är laddad med alla finesser du behöver ha för att ta fantastiska bilder. Och varför inte bli mer personlig genom att välja en färg som sticker ut eller matcha med något av de lika snygga tillbehören? Men det handlar inte bara om fasad, M853 är också otroligt enkel att använda. Från konserter till nattklubbar kommer du alltid kunna fota fantastiska bilder med självsäkerhet.M853-Förbered dig på att göra dina vänner avundsjuka.


Kommentarer
Sanna säger:

Sv: Tack :)

Datum: 2007-11-15 Tid: 17:05:12
Blogg/URL: http://sannakumlin.blogg.se
Hp säger:

Fina kameror!

Datum: 2007-11-18 Tid: 20:38:17
Blogg/URL: http://hanipaj,blogg.se
Hp säger:

Fina kameror!

Datum: 2007-11-18 Tid: 20:38:36
Blogg/URL: http://hanipaj,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0