...men hundraelva hårspännen i håret

nu ska jag krypa ner i sängen och sova :)
imorgon är det tidig morgon och matteprov, vilket kanske inte känns så jätte kul, men snart är det ju helg ju så får stå ut några dagar till ;)

inatt tänkte jag fakiskt sätta en massa hårspännen i luggen och sova med det, och förhoppningsvis -om jag fortsätter med det- så kommer min älskade virvel att förvinna :D
var ju och klippte mig för några dagar sen hos frissan, och så nämde jag att jag gärna skulle vilja ha page eller lugg men att min virvel är i vägen, och då sa hon att den kan försvinna om man pressar ner det tillräckligt mycket, så nu ska jag göra det pressa pressa pressa :D
haha,
bara att hålla tummarna nu!

ni får sova så gott sen när ni går och lägger er=)
puss och kram ♥

Kommentarer
sofia säger:

svar: haha aa det var läskigt

Datum: 2007-11-21 Tid: 23:32:15
Blogg/URL: http://sollerax.blogg.se
Viktor säger:

Oj, kan man få bort virvlar? det var som fan :O

Datum: 2007-11-22 Tid: 01:01:33
Blogg/URL: http://drunkenlullaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0