Min crazy-kärleks dröm..haha

JUSTE hahah, jag hade värst drömmen inatt om tom i TH ;D haha helt sjukt!
jag och en kompis var i nått köpcentrum och så stod vi i kö för att betala för våra kläder som vi hade hittat och så rätt som det är så känner jag någon som står bakom mig jätte näta in på..så jag vänder mig om och vem står inte där? EXAKT toom :D haha
vi prata massa på svenska och engelska, först engelska men sen så sa han att kan kunde lite svenska också och ja, haha helt knasigt! ^^
en romantiskt och härlig dröm var det i alla fall, några delar i drömmen som jag kommer att behålla för mig själv;) hahaa ;D

ni får i alla fall njuta av dessa bilder på honom, och jah kan säga er att det känns lite lustigt att se bilderna, för efter drömmen så känns det som om vi känner varandra..haha CRAZY !!

image146

image147

Kommentarer
maharadija ! säger:

han är söt :)

Datum: 2007-11-25 Tid: 14:51:30
Blogg/URL: http://mariasamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0