music baby..

hejhej :)

hemma från skolan nu, måste egentligen läsa på inför matteprovet som vi har i morgon men istället sitter jag här och lyssnar på musik men högvolym! ^^  i love it!

hög musik
när man känner så här kan verkligen få en att må mycket bättre! måste ju passa på nu när jag är ensam hemma, för snart kommer alla andra i familjen hem och så måste jag sänka..=/
ibland har jag bara lust att flytta ner till källaren men samtidigt så vågar jag inte..hahha jag har spindelskräck och så menar jag verkligen skräck! minsta lilla och jag skiter på mig..hah, löjligt? nej, inte precis, man kan inte gilla allt;P

ojdå, haha vilka tankar jag kom in på..nu ska jag fortsätta;)
kom som sagt hem från skolan nyss, pluggningen får bli lite senare sen, när alla andra kommer hem -måste ta vara på ensamheten =)

Har ni haft en bra dag annars?

Kommentarer
Therese säger:

Älskar att ha högsta volym när man är ensam hemma :D

Datum: 2007-11-21 Tid: 16:49:10
Blogg/URL: http://tb9.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0